پ

به گزارش تلاوت از لرستان؛ مراسم یادبود شهادت شهید سید حسن نصرالله هیئت فاطمیون با همکاری مؤسسات و خانه های قرآنی در تپه شهدای گمنام شهرستان کوهدشت برگزار شد.

شعبان مولایی نسب کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت با اعلام این خبر گفت: به مناسبت شهادت مظلومانه سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله مجلس یادبود و ختم قرآن با همکاری موسسات و خانه های قرآنی شهر و روستا برگزار شد.

وی افزود: در صدر اسلام همیشه دشمنان اسلام سعی در خاموش کردن دین خدا دارند در حالی که خداوند تبارک و تعالی در آیه 32 سوره توبه وعده داده است «يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» مى‌خواهند نور خدا را با دهانهايشان خاموش سازند، ولى خداوند جز اين نمى‌خواهد كه نور خود را به كمال برساند، هرچند كفّار، ناراحت باشند.

وی افزود: رژیم کودک کش صهیونیست بدانند که این وعده خداوند است که دین خودش را به کمال برساند اگر سید حسن نصراللله را شهید کنند خداوند کس دیگری را مامور می کند تا در مقابل کفار بماند و این آرزو را به گور می برند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.