برگزاری مراسم زیارت عاشورا درخانه قرآن سیدمحمدعابد(ع)ملکشاهی
مراسم زیارت عاشورا درخانه قرآن سیدمحمدعابد(ع)ملکشاهی باحضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ملکشاهی انجام شد.
- بازدید: 127
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، روح الله پورعسکری کارشناس امورقرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی ضمن اعلام این خبرگفت: باحضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ، مراسم زیارت عاشورا درخانه قرآن روستایی سیدمحمد عابد(ع) روستای گنبد ازتوابع شهرستات ملکشاهی برگزارشد.
دراین مراسم حجت الاسلام عبدالعلی چراغچی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ملکشاهی گفت: هدف امام حسین(ع) ازقیامش درواقع احیاء سنتهای رسول خدا(ص) بود که ازآن جمله میتوان به تلاوت وانس باقرآن ،امربه معروف ونهی ازمنکر وفریضه نماز اشاره کرد.
درادامه زیارت پرفیض عاشورا برگزارشد.
این رویداد درتاریخ19آبان92انجام شد.