پ
به گزارش سایت تلاوت هرمزگان، حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مساجد شهرستان میناب برگزار می شود.

وی بیان داشت: مراسم جز خوانی قرآن کریم در تمام مساجد شهرستان میناب  با حضور قاریان و دوستداران قرآن کریم برگزار میشود

حجت الاسلام فاضلی پور در ادامه افزود :به جرات می توان گفت: بهترین اعمال در شبها و روزهاى ماه مبارک رمضان، تلاوت قرآن است، اگر چه تلاوت قرآن در تمام اوقات ثواب دارد، ولى چون قرآن در ماه رمضان نازل شده است، از اجر و ثواب ویژه ‏اى برخوردار است چنانچه از رسول خدا(ص) وارد شده است:اگر کسى در این ماه یک آیه از قرآن تلاوت کند، ثوابش مثل کسى است که در غیر ماه رمضان یک ختم قرآن کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.