پ

به گزارش روابط عمومی اداره قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران  ، حجت الاسلام تقوی مسئول امور مبلغین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائم شهر در این مراسم که روز شنبه 20 آذر ماه 1400 برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت : حضرت زینب (س) بزرگ بانوی جهان اسلام ، بیدادگر ، ادامه دهنده حادثه عاشورا ، دارنده دانش های دو جهان و به گفته امام سجاد (ع) دانای بدون آموزگار و فهمیده بدون فهماننده بود .

مسئول امور مبلغین اداره تبليغات اسلامي شهرستان قائم شهر افزود : الگوی راستین وی ، بانوی دو جهان ، حضرت فاطمه زهرا (س) بوده است . زینب (س) در دامان پرمهر و معنویت فاطمه (س) از سرچشمه معارف اسلامی و قرآنی سیراب گشت . رسالت راستین زینب هنگامی آغاز شد که پس از به شهادت رسیدن امام حسین (ع) و هفتاد و دو تن از یارانش با ایراد سخنان آتشین به بیدارگری مردم کوفه ، ستیز با ستمکاران و یزیدیان پرداخت.

وي اظهار داشت : ایثار ، فداکاری ، صبر و بردباری ، علم وسیع و دانش وافر ، سخنان سنجیده و منطقی او در فرصت های حساس توأم با آن مظلومیت و ستم های جانکاهی که به او وارد آمده است ، از او چهره یک شخصیت بی نظیر ، رزم آور شجاع ، جهادگر بی باک و سخنور توانا را در قلوب و اذهان ترسیم نموده است که تا چرخ زمان حرکت دارد ، تا نسل ها در روی زمین حیات دارند و تا زمین دور خورشید می‌گردد این چراغ فروزان ، نورافکن جهانیان و نسل های آینده خواهد بود .

تقوی خاطر نشان ساخت : روز ولادت بزرگ‌ترین پرستار عالم که در او صفات کامل یک پرستار يافت شود شايد بهترين انتخاب ممكن باشد . حضرت زینب (س) در زندگی خود با صفات برجسته اي چون صبر ، شكيبايي ، تحمل ، عشق و دوستي همنوع و.. . راهی نمایان از چه گونه زیستن را به کسانی که قصد داشتند پرستاری را نقطه اوج فعالیت خود قرار دهند ، نشان داد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.