پ

به گزارش تلاوت از زنجان، رباب ملایی کارشناس اداره امور قرآنی با اعلام این مطلب افزود: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن؛ مراسمات جزءخوانی قرآنی کریم در زنجان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: مراسم جز خوانی قرآن کریم در موسسات و خانه های قرآن و همچنین مساجد و محافل خانگی قرآن کریم در استان زنجان با حضور قاریان و دوستداران قرآن کریم برگزار می شود. این مراسم در موسسه جنت الماوی ساعت 11 هر روز و موسسه نورالحق نیز هر روز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور اساتید و پیشکسوتان قرآنی برگزار می گردد.

موسسه دارالقرآن الکریم جلسات نورانی قرآنی کریم را در شبهای ماه مبارک رمضان با حضور چهره های قرآنی برگزار می کند.

وی ادامه داد: مراسم جزء خوانی در حسینیه اعظم زنجان نیز با حضور پر شور مردم بصورت روزانه در حال برگزاری می باشد و دوستداران و ارادتمندان ابا عبدالله الحسین (ع) هر روز ساعت 16:45 دقیقه با حضور در حسینیه اعظم زنجان از این مراسم معنوی بهره مند می شوند.

وی ابراز داشت: به علت شرایط کرونایی در دو سال گذشته مراسم جزءخوانی را نداشتیم اما این مراسم  پر فیض امسال برگزار می شود و اکثر موسسات و خانه های قرآن و محافل خانگی قرآن کریم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در حال برگزاری مراسم جزءخوانی و ترتیل روزانه قرآن کریم هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.