پ

ایرج یارمحمدی کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در حسینیه سیدالشهدا شهرستان ملایر همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

یارمحمدی گفت: در این مراسم غلامرضا فارسی، امیر فارسی و احسان بیات به تلاوت قرآن پرداخته و در ادامه، محمود بابایی و محمد جلیلوند از حافظان کل قرآن به اجرای برنامه حفظ پرداختند. وی گفت: حجت الاسلام و المسلمین ثروتی از روحانیان مدعو از شهر همدان، ایراد سخنرانی نمود و در پایان مراسم از کلیه شرکت کنندگان به صرف افطاری و شام پذیرایی به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.