به گزارش تلاوت از همدان، ایرج یارمحمدی، کارشناس قرآن شهرستان ملایر گفت: همزمان در ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور امام جمعه ملایر، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین در حسینیه دبیرستان نمونه سیفیه ملایر برگزار شد.
یارمحمدی گفت: در این مراسم احسان بیات و غلامرضا فارسی از قاریان برجسته شهرستان ملایر به تلاوت قرآن و حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر به سخنرانی و تفسیر قرآن پرداختند. وی گفت: در پایان از مسعود کریمی از اساتید پیشکسوت قرآنی شهرستان ملایر تجلیل شد و از کلیه میهمانان به صرف افطاری و شام پذیرایی بعمل آمد.