پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مازندران حجت الاسلام زارع، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ساری از برگزاری سلسله جلسه تفسیر قرآن کریم در شهرستان ساری خبر داد و گفت: این دوره با همکاری حوزه علمیه خواهران، هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی و مرکز قرآنی طریق النور تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساری برگزار می گردد. وی افزود: این طرح با ظرفیت 60 نفر در شهرستان و به صورت حضوری از آذرماه آغاز خواهد شد.

موسی سلمانزاده مسئول کانون قران اداره تبلیغات اسلامی ساری بیان کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح مذکور انجام شده و تعداد ۵ تشکل منتخب در شهرستان از متقاضیان به صورت حضوری و مجازی ثبت‌نام کرده اند.

سلمانزاده با بیان اینکه این طرح شامل بررسی تطبیقی تفسیر قرآن کریم و بررسی تفسیر سوره انشراح می‌شود، افزود: همچنین آزمون پایانی نیز به صورت حضوری در پایان دوره انجام خواهد شد و به پذیرفته‌شدگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از این برنامه و یا ثبت‌نام در کلاس‌های مربوطه و دیگر کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی به واحد هیئت اندیشه ورز اداره تبلیغات اسلامی ساری ویا به مرکز قرآنی نورالطریق در آستانه امامزاده عباس (ع) ساری مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.