به گزارش تلاوت از اردبیل، احد ملکی در مصاحبه ای گفت: هدف از برگزاری دوره توانمند سازی و ارتقای سطح مربیان قرآن، افزایش اطلاعات و بروز شدن سطح معلومات مربیان موسسات و خانه های قرآنی شهرستان بیله سوار است.

وی به مدت برگزاری دوره اشاره کرد و گفت:: این دوره با حضور ۲۰ نفر از مربیان برادر و خواهر، با رعایت پروتکلهای بهداشتی در سالن همایش اداره تبلیعات اسلامی به مدت ۱۸ ساعت آموزشی برگزار شد.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی بیله سوار افزود: به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه پایانی از سوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اعطا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.