پ

به گزارش تلاوت از زنجان، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی با اعلام این مطلب افزود: دومین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان با حضور حجت الاسلام احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسنی، مدیر اداره امور قرآنی و اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان زنجان در سالن شهید حججی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه حجت الاسلام احمدی ضمن تقدیر از تلاشهای یکساله هیئت اندیشه ورز در زنجان گفت: هیئت اندیشه ورز یکی از راهبردهایی بود که رهبر معظم در برهه ای از زمان ابلاغ کرد و نگاه ایشان به این صورت بود که نخبگان قرآنی دور هم جمع شوند و در خصوص مشکلات و معضلات جامعه با هم به گفتگو پرداخته و راه حل ارائه دهند.

وی ادامه داد: هر موفقیتی مرهون یک فکر و اندیشه سازمان دهی شده می باشد. در بین بانوان یک خلا وجود دارد که عبارت است از اینکه این اندیشه کجا و چگونه باید شکل پذیرد خلا موجود باید توسط بانوان قرآنی حاضر در هیئت اندیشه ورز پر شود. مسائل و مشکلات جامعه زنان باید در جمعی بررسی و سپس در جامعه عملیاتی شود. در بین بانوان ظرفیتهای خوبی داریم که می بایست از این ظرفیتها به نحو احسن استفاده شود. برگزاری جلسات هیئت اندیشه ورز فرصت مناسبی است تا مشکلات و مسائل بانوان در این جمع مطرح و راهکارهای مناسب ارائه شود تا در بخش های مختلف جامعه بانوان عملیاتی شود.

وی ابراز داشت: در ادامه جلسه حجت الاسلام حسنی ضمن تقدیر و تشکر از حضور بانوان قرآنی در این هیئت تاکید کرد مربی قرآن نباید تک بعدی باشد. تک بعدی بودن پاسخگوی نیازهای جامعه امروزی نیست و همه مربیان می بایست آموزش سبک زندگی قرآنی را در سرلوحه آموزشهای خود قرار دهند.

در ادامه جلسه نیز حاضران نظرات خود را بیان کردند و در خصوص مسائل و مباحث مطرح شده بحث و تبادل نظر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.