پ

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در راستای آموزش مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی، دوره آموزش مجازی توانمندسازی مدیران مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآنی در سامانه آموزش‌های مجازی سازمان تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره ۳۰ نفر مدیران مؤسسات قرآنی شرکت دارند، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت مشاهده محتواهای آفلاین با استفاده از آدرس https://lms.telavat.ir و کد ملی از طریق بخش ورود کاربر وارد داشبورد شخصی خود شوند و از بخش راهنمای استفاده، فیلم‌های آموزشی سایت را مشاهده کنند.

ملازاده اظهار کرد: برخی از سرفصل‌های آموزشی این دوره عبارتند از ضرورت تأسیس مؤسسه و تشکیل شخصیت حقوقی، قانون مجازات اسلامی، قانون تجارت، انحلال شرکت، قانون کار، آشنایی با قرار داد کار و ملاحظات مربوطه، صحت قرار داد، توقف موقت قرار داد، خاتمه قرار داد کار و مزد و حقی‌السعی که در قالب فایل‌های آموزشی تصویری در پنل شخصی شرکت‌کنندگان بارگزاری شده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در پایان با بیان اینکه به پذیرفته‌شدگان در دوره، گواهینامه پایان دوره از طرف سازمان دارالقرآن‌الکریم اعطا می‌شود، گفت: زمان برگزاری آزمون نهایی به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.