پ

دوره تربیت مربیحسین قانعیان، مدیر توسعه فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان،‌ گفت: معاونت فرهنگی منطقه آزاد اروند با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان، دوره تخصصی تربیت مربی قرآنی کودک و نوجوان ویژه بانوان برگزار می‌کند.

وی گفت: مربیان مؤسسات و مراکز قرآنی، مربیان مهد و پیش دبستانی، معلمان، دانشجویان، طلاب و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره که با تدریس خانم امیر خانی همراه است، شرکت کنند.

قانعیان درباره شده شرایط دوره افزود: داشتن حداقل سن ۱۸ سال، تحصیلات دیپلم به بالا و تسلط بر قرائت روخوانی و روانخوانی قرآن از شرایط شرکت در این دوره است. به كارگیری نخبگان دوره در طرح‌های فرهنگی قرآنی آموزشی اروند و اعطای مدرک رسمی از سازمان دارالقرآن الکریم به قبول‌شدگان در آزمون پایانی از امتیازات دوره است.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند در پایان با بیان اینکه مؤسسات قرآنی بصیرت آبادان و نورالهادی خرمشهر در اجرای این دوره مشارکت دارند، اعلام کرد: این دوره ۱۵ تا ۱۸ آذر ماه سالن همایش منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد. مهلت ثبت نام در این دوره تا ۱۴ آذر ماه است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.