پ

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه خانواده طلاب آقا بوده که به همت سازمان دارالقرآن کریم در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا همسران و فرزندان طلاب می‌توانند در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، صحیح‌خوانی قرآن، سبک زندگی، پرسمان قرآن، صحت قرائت نماز، تفسیر آسان، قصه‌های قرآن و حجاب و عفاف از دیدگاه قرآن شرکت کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از آغاز ثبت‌نام رشته آموزش صحت قرائت قرآن همزمان با سراسر کشور در استان کردستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به‌صورت مجازی بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس https://lms.telavat.com/addon/tolab.aspx نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه از شروط قبولی نماز صحت قرائت آن است، بیان کرد: در این راستا در دوره آموزشی ترجمه اذان، اقامه و نماز مورد توجه قرار گرفته و چند نمونه از قرائت صحیح اذان و نماز قاریان قرآنی کشور در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

مرادی با اشاره به اینکه ارائه دروس توسط استاد موسوی‌بلده انجام می‌شود، افزود: در طول دوره آموزش مجازی با حضور استاد نسبت به رفع اشکال احتمالی قرائت شرکت‌کنندگان اقدام خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم شرکت‌کنندگان بعد از برگزاری دوره و انجام تمرینات لازم بتوانند قرائت نماز خود را اصلاح و تکمیل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.