پ

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دوره آموزشی آشنایی با مبانی و مبادی طرح تدبر در قرآن کریم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در مجتمع آموزش تبیین محمودآباد برگزار شد.

در این دوره که با حضور حجت الاسلام رضازاده از اساتید این دوره برگزار شد، مربیان ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و مربیان طرح مصباح و نور الهدی شهرهای بابل، بابلسر، جویبار، فریدونکنار، نور و محمودآباد حضور داشتند.

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران ظهر شنبه در حاشیه این همایش گفت: این طرح به عنوان یکی از محوری‌ترین برنامه و راهبرد سند سازمان دارالقرآن الکریم کشور در افق ۵ ساله است که با همکاری مؤسسات مجری طرح تدبر در قرآن مشهد مقدس و قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاکید بر استمرار این دوره‌ها، افزود: در ادامه برگزاری این دوره‌ها در روز صبح روز یکشنبه ۲۵ تیر ماه در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مدیران مؤسسات قرآنی استان و عصر یکشنبه برای حافظان قرآن کریم مؤسسه مهد قرآن کریم بهشهر برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: همچنین در ادامه صبح روز دوشنبه ۲۶ تیرماه برای معلمان قرآن کریم شهرستان آمل در این دوره برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد برنامه‌های تدبری امسال با همکاری دستگاه‌های فرهنگی از قبیل سازمان اوقاف آموزش و پرورش بسیج و مؤسسات قرآنی طرح تدبری قرآن کریم برگزار گردد.

گفتنی است در ادامه دوره تربیت معلم تدبر در قرآن کریم به منظور تربیت معلمان تدبر قرآن برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.