پ

به گزارش تلاوت از همدان، اکبر شمسی دلربا رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن از برگزاری دوره آموزشی “امداد و کمک های اولیه” به 43 نفر از فعالان و مربیان قرآن در این شهرستان خبر داد.

شمسی دلربا با اعلام این خبر افزود: 43 نفر از فعالان و مربیان قرآن مؤسسات و خانه های قرآن و عترت این شهرستان از تاریخ 10 اردیبهشت به مدت 3 روز در قالب 6 ساعت در این دوره آموزشی حضور دارند.

 رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رزن در تشریح این خبر گفت: این دوره آموزشی با همت و تلاش حجت الاسلام رضا ایمانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن طی تفاهمی با هلال احمر شهرستان به منظور آمادگی هر چه بيشتر فعالان و مربیان قرآن و لزوم بهره‌مندی از دستاوردهای جديد علمی، به ‌روز بودن اطلاعات و کمک‌رسانی در مواقع ضروری ویژه فعالان عرصه قرآنی برگرار می شود.

وی اضافه کرد: توانمندسازی بانوان، کمک به سلامت جامعه و آمادگی جهت نجات زندگی افراد در زمان وقوع حوادث و بلایا و کاستن از میزان خسارات و تلفات جانی و مالی از اهداف این کارگاه آموزشی است.

گفتنی است، سرفصل های آموزشی این دوره شامل؛ ارزیابی مصدوم، خفگی‌ها، احیای قلبی و ریوی، زخم ها، خونریزی‌ها، اصول اولیه پانسمان و بانداژ، حوادث محیطی، شکستگی‌ها و مسمومیت ها می‌باشد. لازم به ذکر می‌باشد، در پایان دوره و بعد از برگزاری آزمون کتبی و عملی به قبول شدگان در این دوره  گواهی اعطا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.