پ

علیرضا شهسواری کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن‌کریم در خانه قرآن و عترت(ع) قدسیه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ قرآن در جامعه یکی از اصلی‌ترین رویکردهای آموزشی در خانه‌های قرآن، ترویج فرهنگ قرآنی است.

وی با اشاره به اهتمام جدی به ترویج فرهنگ قرآنی در ابهر، یادآور شد: در همین راستا دوره آموزشی روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم روزهای شنبه و چهارشنبه با مربی‌گری فرح فاطمی، مربی قرآنی خانه قرآن قدسیه و با حضور بانوان علاقمند برگزار می‌شود.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ابهر با توضیح اینکه ترویج قرائت قرآن‌کریم یک وظیفه شرعی است که اعضای این خانه قرآن استقبال خوبی از برنامه‌های قرآنی دارند، ادامه داد: سایر آموزش‌های قرآنی اعم از کلاس‌های آموزش حفظ قرآن‌کریم و آموزش مفاهیم قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های این خانه قرآن برای علاقمندان است.

شهسواری خاطرنشان کرد: خانه قرآن قدسیه ابهر با اخذ مجوز از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر از سال ۱۳۹۳ مشغول به برگزاری کلاس‌های قرآنی در این منطقه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.