پ

به گزارش تلاوت از لرستان، جلسه هماهنگی کمیته قرآنی ویژه شهادت سردار سلیمانی تا 22 بهمن با حضور اعضاء این کمیته در شهرستان ازنا برگزار شد. کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا، از برگزاری اولین جلسه هماهنگی و تشکیل کارگروه کمیته قرآنی مراسمات ویژه شهادت سردار جان فدا شهید قاسم سلیمانی تا 22 بهمن خبر داد.

سعید صفری کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با اعلام این خبر افزود: اولین جلسه تشکیل کمیته قرآنی شهرستان ازنا با حضور رئیس و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و نمایندگان این کمیته از اداره ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، اداره اوقاف، شهرداری، بنیاد شهید و بسیج ناحیه مقاومت شهرستان ازنا با هدف تعییّن برنامه های قرآنی در فاصله شهادت سردار سلیمانی تا 22 بهمن برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه حجت الاسلام محمدرضا تقویان ریاست اداره تبیغات اسلامی شهرستان ازنا بیاناتی را در خصوص اهمیت و جایگاه فعالیت های فرهنگی و قرآنی در مناسبت های انقلابی ایراد فرمودند و سپس کارشناس قرآنی اداره در خصوص برنامه ریزی ها، زمان و مکان مراسمات در این ایام با اعضاء کمیته قرآنی بحث و گفتگو کردند.

وی گفت: در پایان مقرر گردید کمیته قرآنی در چله قرآنی شهادت سردار سلیمانی تا آخر دهه فجر برنامه هایی از قبیل محفل انس با قرآن، کرسی تلاوت قرآن، مسابقات قرآنی، تجلیل از نخبگان قرآنی، دیدار و تجلیل از خانواده های شهید قرآنی شهرستان و مجالس قرآنی دانش آموزی را در دستور کار خود جهت طراحی و تعیین زمان و مکان این مراسمات قرار دهند.

گفتنی است: این جلسه روز شنبه 10 دی ماه در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.