پ

به گزارش تلاوت از کردستان، جلسه فعالان قرآنی و فرهنگی به ریاست رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه حجت الاسلام عارف رازیانی و توسط هیئت مذهبی محمد رسول الله(ص) در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام رازیانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به بیان شأن و منزلت جایگاه اهل بیت در نگاه قرآن و پیشوای فقه امام شافعی رحمت خدا بر او باد پرداختند.

مسئول هیئت مذهب محمد رسول الله(ص) نیز در این جلسه به بیان اینکه باید از زندگی امام حسین(ع) الگو بگیریم، هدف امام حسین(ع) خدمت بود، هدف امام حسین(ع) اقامه نماز بود، هدف قیام امام حسین(ع) برای اقامه حق و زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی بود و ما در قبال امام حسین (ع) مسئولیم.

فرمانده پایگاه حسینیه خاتم الآنبیاء به بیان اینکه امام حسین(ع) مختص هیچ مذهب خاصی نیست و متعلق به جامعه اسلام است، مردان ما باید از امام حسین(ع) و زنان ما باید از حضرت زینب(س) در جامعه الگو بگیرند، نبودن الگوی مناسب و تهاجمات بی وقفه دشمن در مباحث فرهنگی تأثیر زیادی برخانواده ها بخصوص در وادی حجاب و پوشش اسلامی گذاشته است. در ادامه اعضای دیگر به بیان نکاتی در مورد محبت و جایگاه اهل بیت در بین اهل سنت پرداختند و در آخر موارد ذیل مصوب شد:

1_ برگزاری محافل قرآن به صورت خانگی و مسجد محور با محوریت شناساندن جایگاه امام حسین و سیره زندگی ایشان

2 _ اطعام اربعین توسط هیئت مذهبی محمد رسول الله(ص) و گروه های جهادی مردمی

3 _ مراسم جاماندگان اربعین توسط هیئت مذهبی محمد رسول الله(ص) و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه

4 – برگزاری کلاس های سبک زندگی قرآنی توسط ماموستایان تأثیرگذار

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.