پ

به گزارش تلاوت از البرز، مژگان قمری کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ و به همت خانه قرآن و عترت قائم آل محمد(عج) و در راستای آشنایی عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با کلام وحی و پایه ریزی جهت برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی قرآنی، جلسات آموزش روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن کریم ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در خانه قرآن قائم آل محمد (عج) شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود.

قمری اظهار کرد: این جلسات آموزشی به صورت هفتگی و در روزهای زوج و با مربیگری صدیقه معینی در بخش روخوانی و روانخوانی و زینب حسینی در رشته حفظ برگزار می‌شود.

کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: خانه قرآن قائم آل محمد(عج) از سال 1389 با دریافت مجوز از اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در کردان، خیابان شهدا، کوچه شهید نرگسی مشغول به فعالیت می‌باشد و برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی را در طول سال برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است این مرکز قرآنی جهت ثبت نام نونهالان قرآنی جهت برگزاری دوره آشنایی و انس با قرآن کریم ویژه کودکان زیر سن دبستان اعلام آمادگی نموده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.