پ

به گزارش تلاوت از زنجان، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ویژه مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و مراسم استقبال از بیرق سبز رضوی و خادمین آستان قدس رضوی در دهه کرامت به میزبانی موسسه قرآن و عترت و کانون خدمت رضوی جنت الماوی برگزار شد.

وی افزود: این مراسم که با حضور پرشور عاشقان قرآن و عترت و مسئولین فرهنگی و قرآنی استان زنجان برگزار شد، در ابتدا جعفر مرادی قاری قرآن کریم، آیاتی روح بخش از کلام الله مجید را برای حاضران تلاوت کرد و در ادامه حسین جمالی مداح اهل بیت (ع)، به مدح و ثنای هشتمین حجت سرمد، علی ابن موسی الرضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها پرداخت.

در ادامه مدیر مؤسسه و خادمیار رضوی، سمیه سلیمی گزارشی از عملکرد و فعالیت های این موسسه را ارائه کرد و با حضور مهمانان برنامه گواهینامه دوره های تخصصی تربیت معلم قرآن کریم به قبول شدگان در دوره اعطا گردید.

در پایان با نزدیک شدن به ساعات ملکوتی اذان ظهر؛ آئین استقبال از خادمین و حاملان پرچم مطهر رضوی با مدح و ثنای آن حضرت و قرائت صلوات خاصه انجام شد و دل و روح و جان عاشقان ثامن الحجج روانه صحن و سرای امام مهربانیها شد و مهمانان عواطف پرشور و عاشقانه خود را به ساحت مقدس امام رئوف تقدیم کردند.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم نیز تبرک و یادبودی توسط آستان قدس رضوی به مدیر موسسه و خادمیار رضوی؛ سمیه سلیمی اهداء شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.