پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود ؛سمیه سهرابی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود از برگزاری مراسم جشن تکلیف قرآن آموزان دختر خانه قرآن حبل المتین روستای قمچای از توابع شهرستان ایجرود خبر داد.

سهرابی گفت: این مراسم با حضور  حجت الاسلام سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود و قرآن آموزان و مربیان در مسجد روستای قمچای و با مدیریت زهرا عسگری مدیر خانه قرآن حبل المتین برگزار شد. حجت الاسلام سلطانی ضمن تبریک جشن عبادت و تکلیف، در خصوص اهمیت سن تکلیف و مسئولیت خانواده ها در رابطه با فرزندان خود سخن گفت و بر رعایت حجاب دختران پیش از سن تکلیف تاکید کرد.

وی بیان کرد: مهمترین وظیفه شرعی افرادی که به سن تکلیف رسیده اند عمل به واجبات دینی و دوری از محرمات است و از دانش آموزان خواست به خواندن نماز اهمیت بیشتری دهند و با شنیدن اذان، نماز را اول وقت به جای آورند و در ادای این فریضه الهی سستی به خود راه ندهند.

گفتنی است: در پایان این مراسم، بسته هایی را به عنوان یادگاری و برای ترغیب دانش آموزان به انجام تکالیف عبادی خود به آنها  اهداء گردید. عمده این محصولات تحت قالب بسته جشن تکلیف و چادر جشن عبادت یا جشن تکلیف بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.