پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، جشنواره قرآنی مکتب فاطمی، نسل سلیمانی ویژه  دومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، توسط اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در حال اجرا است.

این جشنواره در محورهای مختلف ویژه تمامی گروه‌های سنی با موضوع مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بر مبنای آیات قرآنی برگزار می‌شود.

این جشنواره در 8 موضوع یادمان سرداران ولایت، درسوگ حامیان ولایت، ندای آسمانی، ره یافتگان نور، مائده آسمانی، سرباز قرآنی فاطمی، کوثر و سردار دلها ویژه سنین مختلف و تشکلهای مردمی می باشد.

گفتنی است تاکنون آثار زیادی به این جشنواره که به صورت مجازی برگزار می شود ارسال شده است و داوطلبان تا بیست و پنجم دی ماه فرصت دارند آثار خود را جهت شرکت در مجشنواره به صورت عکس، دلنوشته، فایل تصویری و از طریق برنامه واتساپ به شماره 09174344885 ارسال نمایند.

در این خصوص سید حمید موسوی رئیس اداره امور قرآنی استان فارس بیان کرد: قرآن کتاب حکیم و کریم است، هر کس با آن انس پیدا کند بر بینش او و نورانیت ظاهر و باطنش افزوده می‌شود، قلب او به نور هدایت روشن و توانش برای پیمودن راه حق، مضاعف می‌شود  همچنین قرآن و عترت در کنار هم نتیجه آن می شود نسل فاطمی ،مقاومت اسلامی. وی با توجه به ابزار هنر و خلاقیت در این جشنواره گفت: استفاده از بستر ادبیات و هنر برای نشر مفاهیم الهی آیات قرآن کریم ضریب نفوذ مفاهیم قرآنی را ارتقاء می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.