به گزارش رابط خبری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ، کارشناس قرآنی این اداره اظهار داشت: موسسات و خانه های قرآنی ساوجبلاغ ، جهت بزرگداشت ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم (ص) ، شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و شهادت امام رضا علیه السلام، اقداماتی نظیر سیاه پوش نمودن محل و اطراف موسسه و خانه های قرآنی ، توزیع بروشور و بسته های معیشتی، نذر قربانی وغذای گرم جهت توزیع بین نیازمندان، ختم صلوات و جزء خوانی به نیت آن بزرگواران ، تشویق قرآن آموزان به برگزاری روضه خانگی را پیش بینی نموده اند. گفتنی است همه ساله مراسمات متعدد عزاداری در موسسات و خانه های قرآن این شهرستان از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر برگزار می شد که امسال جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این مراسمات بسیار محدود تر و بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و بزرگداشت این ایام در قالب های دیگری صورت پذیرفت.
لینک کوتاه: https://telavat.ir/?p=12222