پ

به گزارش ایکنا از زنجان، این مسابقه و جشنواره در دو بخش فرهنگی و هنری شامل عکاسی با تلفن همراه با موضوعات سفره افطار، شب‌های قدر، نماز جماعت در منزل و مسجد، حال و هوای سحر، مناجات و راز و نیاز، راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر است که شرکت‌کنندگان باید حداکثر پنج عکس با این موضوعات ارسال کنند.

ارسال عکس توسط شرکت‌کنندگان به‌ منزله اعلام مالکیت عکس است. در صورت اثبات نشدن این موضوع، شرکت‌کننده مورد نظر از مراحل مسابقه حذف‌ خواهد شد.

برگزارکننده مجاز است آثار منتخب را به هر شیوه‌ای که صلاح بداند در نقاط مختلف اعم از داخل و خارج شهر به نمایش گذاشته و یا به روش‌هایی مانند: کتاب، مجله تصویری، برنامه تلویزیونی، روزنامه و … با ذکر نام عکاس منتشر سازد.

همچنین ضبط و ارسال تفسیر، حفظ و تلاوت تحقیق و تقلیدی و ترتیل قرآن‌کریم به مدت سه تا پنج دقیقه، مولودی‌خوانی و شعرسرایی سالروز میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع)، مرثیه‌خوانی ایام ضربت خوردن و شهادت امام علی(ع)، سرود، تواشیح، اذان‌گویی، قصه‌گویی، مقاله‌نویسی، شعر، ذکر خاطرات شهدا مرتبط با نماز و روزه و قرآن، نقاشی، خوشنویسی سوره قدر و اسامی خدا، دل‌نوشته با موضوع ماه مبارک رمضان و نامه‌ای به امام زمان(عج)، از دیگر قسمت‌های دو بخش فرهنگی و هنری مسابقه و جشنواره مجازی «نور هدایت» است.

یادآور می‌شود، شرکت در این مسابقه بزرگ و جشنواره مجازی برای همه هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد بوده و محدودیت سنی ندارد و بعد از بررسی آثار و اعلام نظر هیئت داوران، به سه نفر برتر از طرف خانه قرآن و عترت هدایت صائین‌قلعه، لوح تقدیر و جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

جوایز برگزیدگان شامل نفر اول هر بخش پانزده میلیون ریال، نفر دوم هر بخش ده میلیون ریال و نفر سوم هر بخش پنج میلیون ریال است و به سه اثر بعدی در هر بخش که با تشخیص هیئت داوران شایسته تقدیر باشند نیز هدایایی تقدیم خواهد شد.

مهلت ارسال و پذیرش آثار یکم تا سی‌ام ماه مبارک رمضان است و شرکت‌کنندگان موظف‌اند نام، نام‌خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، محل سکونت و شماره تماس خود را همراه آثار، به شماره ۰۹۱۹۲۷۸۱۱۷۲ (دبیرخانه مسابقه/جشنواره) از طریق پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

جلسات داوری آثار و مراسم اهدای جوایز و تقدیر از برگزیدگان، بعد از ماه مبارک رمضان در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.