پ

به گزارش تلاوت، حجت‌الاسلام صابر طهماسبی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در هجدهمین دوره آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم استان اردبیل در مدرسه صدرا در سخنانی اظهار کرد: با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی و ارائه مدرک به حفاظ قرآنی هجدهمین آزمون سراسری ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در استان اردبیل برگزار شد.

وی گفت: در این آزمون ۱۱۹ نفر از برادران و خواهران از شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین شهر، گرمی، پارس آباد، نمین و آستارا در رشته‌های حفظ ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل قرآن حضور داشتند که در بخش کتبی به سوالات ارائه شده پاسخ داده و در نهایت ۸۳ نفر برای حضور در آزمون شفاهی برگزیده شدند. ررئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: قبول شدگان در این آزمون، مدرک تخصصی حفظ قرآن به آنان اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام طهماسبی گفت: آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه برادران با حضور ۳۰ نفر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل و ویژه خواهران با حضور ۵۳ نفر در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل برگزار شد.

گفتنی است، نتایج نهایی هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم استان اردبیل از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.