پ

برنامه های قرآنی خراسان رضوی در ایام الله دهه فجر تشریح شد

ویژه برنامه های کمیته قرآن ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی تشریح شد.

به گزارش تلاوت از خراسان رضوی، اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی به عنوان دبیر کمیته قرآن ستاد گرامیداشت دهه فجر سال جاری انتخاب شده است.

بنا بر این گزازش،  ویژه برنامه هایی از سوی کمیته قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور توسعه فرهنگ قرآنی و پیوند انقلاب اسلامی با آموزه های قرآن کریم برگزار می شود .

برگزاری ۲۵ محفل انس با قرآن که هر محفل شامل قرائت قاریان ممتاز، اجرای حفظ و اجرای یک گروه تواشیح است که این برنامه توسط ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان برگزار می شود.

همچنین دو هزار و ۴۰۰ جلد کتاب با عنوان «قصه انقلاب» برای رده سنی کودکان تهیه و به صورت هدیه از طریق موسسات و جلسات قرآنی محلی بین کودکان توزیع می شود. این کتاب شامل جریان شکل گیری انقلاب است که به صورت شعر و با تصاویر بسیار خوب به چاپ رسیده است.

برگزاری مسابقه قرآنی مائده با موضوع حفظ و تفسیر سوره واقعه از دیگر برنامه های اجرا شده در این ایام است که این طرح همه ساله به مناسبت دهه فجر برگزار می شود که سال گذشته با محوریت سوره یاسین و با شرکت هفت هزار نفر در استان صورت گرفت.

حضور بیش از ده هزار نفر در این طرح در دهه فجر سال جاری پیش بینی شده که محتوای این مسابقه از تفسیر نمونه برگرفته شده است.

انتهای پیام/

دسته‌بندی: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.