پ

جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ۱۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی»، گفت: این طرح به‌منظور رصد و پایش برنامه‌‎های دینی، مذهبی و قرآنی مراکز قرآنی استان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: در راستای اجرای بهینه این طرح، در تقویم کاری حجت‌الاسلام طاهری، دوشنبه هر هفته به عنوان دوشنبه‌های قرآنی گنجانده شده و در این روز صرفا بعد از ساعات کاری و اداری از فعالیت‌های قرآنی مراکز قرآنی استان بازدید به‌عمل می‌آید.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر بین کرد: در این بازدیدها علاوه بر سرکشی به کلاس‌های آموزشی و فعالیت‌های قرآنی مراکز، نشست صمیمی با مدیران مراکز قرآنی و پیشکسوتان قرآنی هر شهر نیز در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۱۴ مرکز قرآنی مورد بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از اجرای این طرح را دلجویی و خدا قوت به مدیران ساعی و پرتلاش مراکز قرآنی اعم از مؤسسه و خانه‌های قرآنی بیان کرد و گفت: از دیگر نقاط قوت این بازدید عدم توجه به آرم و نشان اداری سازمان‌هاست، به این معنا که در سطح استان هر جا و هر مکانی که فعالیت قرآنی داشته باشد، مورد بازدید حجت‌الاسلام طاهری قرار می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.