پ

به گزارش تلاوت از کردستان؛ در این بازدید که به همراه رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج از خانه قرآنی تسنیم واقع در مسجد حضرت عثمان سنندج صورت گرفت، حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج ضمن اشاره به فعالیتهای قرآنی مطلوب در ماه رمضان اظهار داشت: تلاوت قرآن یکی از عبادت‌هایی است که معصومین (ع) بدان پایبند بوده‌اند، و بر آن تأکید می‌کردند ودر روایات ما بر خواندن قرآن و مداومت بر آن ترغیب شده است.
وی افزود: قرآن تنها كتابي است كه رستگاري انسان را در دو عالم تضمين مي‌نمايد و در دنيا چون مشعلي فروزان، انسان را از ظلمات جهل و ناداني رهائي مي‌بخشد و در سراي ديگر محبوب حضرت پروردگار مي‌نمايد.
حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: خواندن و تلاوت قرآن ما را بارها و بارها با آیات رحمت و عذاب ، احکام و اخلاق و معارف بلند قرآن آشنا می کند و همین تاثیر پذیری و هدایت شدن به واسطة خواندن قرآن و ختم آن ، بهترین خاصیت و برکت برای این عبادت است. وی یادآور شد: در روایات در کنار بیان آدابی برای ختم و تلاوت قرآن، ثواب ها و برکات بسیاری برای آن گفته شده است.

گفتنی است خانه قرآنی تسنیم با مسئولیت خانم عبدی از خانه قرآن های فعال است که در مسجد حضرت عثمان در راستای تعلیم قرآن به قرآن آموزان فعالیت می کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.