پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، قابوسی کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور از مکان و امکانات دو خانه قرآن شهری تازه تاسیس منجی و امام حسن مجتبی علیه السلام در شهرستان نیشابور دیدن کرد.

وی افزود: با توجه به ضرورت بازدید و ارزیابی میدانی از مکان و امکانات متقاضیان دریافت پروانه فعالیت خانه قرآن و عترت، صبح روز دوشنبه 2 آبان ماه از مکان و امکانات دو خانه قرآن شهری با نامهای منجی و امام حسن مجتبی علیه السلام واقع در شهر خرو و شهر اسحاق آباد از توابع شهرستان زبرخان بازدید شد.

قابوسی درباره مراحل صدور پروانه خانه های قرآن و عترت گفت: متقاضیان دریافت پروانه خانه قرآن شهری و روستایی با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها و مشورت با کارشناس امور قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی ضمن آگاهی از کلیات مراحل درخواست پروانه فعالیت، با سامانه ثبت درخواست و آئین نامه صدور پروانه فعالیت مربوطه نیز آشنا می شوند.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: متقاضیان دریافت پروانه فعالیت خانه قرآن شهری و روستایی از زمان ثبت درخواست در سامانه صدور مجوز خانه های قرآن و عترت که در سایت تلاوت به آدرس WWW.TELAVAT.IR موجود می باشد، حداکثر ظرف 3 ماه می توانند پروانه فعالیت خود را دریافت نموده و مشغول به فعالیت قرآنی شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.