پ

به گزارش تلاوت از کردستان، احمد گویلی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری دوره تربیت آموزشیار ویژه سربازان سپاه بیت‌المقدس المقدس استان کردستان بازدید کرد.

گویلی عنوان کرد: این دوره توسط آقای زندسلیمی مربی قرآن کریم و با حضور تعداد ۴۴ نفر از سربازان وظیفه در مرکز آموزشی شهید کاظمی در حال برگزاری است که بعد از دوره و برگزاری آزمون پایانی گواهی پایان دوره برای قبول‌شدگان توسط دارالقرآن استان صادر خواهد شد.

گویلی گفت: در راستای تربیت نیروهای متخصص قرآنی و با هدف شناسایی نیروهای مستعد در آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و به منظور ترویج فرهنگ انسان‌ساز و معنویت‌بخش قرآن کریم در سازمان سپاه و ضرورت تربیت و تأمین مربیان مورد نیاز و به منظور ایجاد توانمندی در پایوران و سربازان در زمینه روخوانی و روانخوانی، تجوید مقدماتی، دوره‌های تربیت آموزشیاران قرآن کریم در سطح تکمیلی با هماهنگی و ابلاغ معاونت نیروی انسانی سپاه در رده‌ها و مراکز آموزشی و با دریافت شناسه از دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی برای پایوران و سربازان برگزار می شود. در طول سال 1400 و 1401 در این دوره‌ها تعداد 390 نفر سرباز شرکت و گواهی آموزشیار قرآن کریم را دریافت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.