پ

به گزارش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت، اولین نشست هم اندیشی با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت در اولین نشست هم اندیشی که با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی این شهرستان برگزار شد، ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور اعضاء در این جلسه اظهار داشت: بانوان مؤمن بعد از انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف فرهنگی و دینی نقش بسیار مؤثر و ارزنده ای به ویژه در توسعه فعالیت های قرآنی و انس احاد جامعه با قرآن کریم با مجاهدت ها و تلاشهای بی وقفه خود ایفا نموده اند.

وی افزود: هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان رشت به عنوان مجاهدان عرصه فرهنگ و قرآن می بایست در ارائه طرح های کاربردی با قابلیت اجرایی مطلوب در بین اقشار جامعه تلاش دوچندان نموده و در این راستا نیز نقش مهم خود را در فرهنگ سازی مفاهیم پایه قرآنی در زندگی آحاد جامعه به بهترین شکل ایفا نمایند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان رشت در راستای تحقق آرمان های اسلام و انقلاب و با همراهی و هم افزایی، زمینه حضور عالمانه و مؤثر بانوان این شهرستان را در حوزه های مختلف قرآن و عترت برای تحقق سبک زندگی قرآنی را فراهم آورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.