پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، سیدناصر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی از برگزاری اولین نشست هم اندیشی با کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف تجمیع فعالیت‌های قرآنی به همت اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و با حضور یوسفی معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در اداره کل تبلیغات اسلامی خبر داد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با اعلام این خبر افزود: این نشست به منظور هماهنگی و تعامل بیش از پیش و استفاده بهینه از منابع موجود و با هدف ایجاد راه کارهای اجرایی و بررسی وضعیت موجود جهت ارائه خدمات بهتر و در شأن جامعه قرآنی این استان برگزار شده است.

گفتنی است حجت الاسلام رفیعی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در ادامه جلسه خاطرنشان ساخت: یکی از برنامه های قرآنی ما، راه اندازی نهضت ترجمه خوانی است و قرائت و تلاوت قرآن به عنوان اولیات قرآن یکی از الزامات یک مسلمان است، در کنار تلاوت و جهت انس با قرآن فهم قرآن و ترجمه آن است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: نکته دوم تمرکز بر حفظ است که مقام معظم رهبری فرمودند 10 میلیون حافظ که ما تا نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم. رفیعی در پایان خاطرنشان ساخت: نکته سوم جلسات قرآن هفتگی و برنامه ثابت هفتگی این موضوع قبلا در مساجد فعال بود امروزه به دست فراموشی سپرده شده است و راه اندازی محافل قرآنی در مساجد ضروری است و نیاز به سرمایه گذاری دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.