پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، اولین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان کردستان روز چهارشنبه یکم تیرماه در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی قروه برگزار گردید.

مرادی گفت: در ابتدای این جلسه زهرا کاوه کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قروه، ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و عرض تبریک به مناسبت یکم تیرماه سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی، در خصوص اهمیت و جایگاه ویژه بانوان در اشاعه و توسعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه گفت: انتظار می رود این هیئت قرآنی با همفکری و همدلی و استفاد از ظرفیتهای موجود شامل موسسات قرآنی، خانه های قرآن، مربیان مجرب، فعالان و اساتید قرآنی، جلسات قرآنی را به جایگاه ویژه قرآنی و شاخص در کشور برسانیم.

در ادامه این جلسه، زهرا کاوه به تشریح دستور العمل و چگونگی مراحل ثبت مشخصات اعضاء در سامانه ثبت اعضاء هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی پرداخته و از اعضاء خواست با حضور مستمر و منظم در جلسات، امکان بررسی و پرداختن به مشکلات حوزه قرآنی بانوان را بیشتر فراهم نمایند.

مرادی گفت: در این نشست و جلسه، خانم سارا شیخ جعفری به عنوان رئیس هیئت، خانم طاهره درویشی به عنوان نائب رئیس و خانم سیران زارعی به عنوان دبیر و 5 نفر دیگر از فعالان قرآنی به عنوان اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی این شهرستان انتخاب شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.