پ

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اعلام فراخوان جذب ممتحن مجاز آزمون حفظ عمومی قرآن در این استان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به‌منظور توسعه حفظ عمومی قرآن کریم و اعتباربخشی به مدارک آن در سطوح مختلف و نظارت بر روند اعطای مدرک به حفاظ صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به انتشار اطلاعیه مرحله دوم جذب ممتحن مجاز آزمون حفظ عمومی قرآن کریم، افزود: در مرحله اول در این استان از ۴۵ نفر از واجدین شرایط ثبت‌نام به عمل آمد.

این مسئول گفت: در مرحله دوم نیز برای تکمیل افراد مجاز به‌ویژه در شهرستان‌ها از افرادی که دارای شرایط لازم هستند دعوت می‌شود تا برای همکاری به‌عنوان ممتحن مجاز آزمون حفظ عمومی قرآن کریم به اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یا شهرستان‌ها مراجعه کنند.

ملازاده در پایان یادآور شد: متقاضیان طرح باید دارای یکی از شرایط «دارندگان گواهینامه دوره‌های تربیت داور حسن حفظ از سازمان تبلیغات اسلامی و یا سازمان اوقاف و امور خیریه، دارندگان مدارک تخصصی درجات یک تا سه حفظ قرآن کریم و دارندگان گواهینامه دوره‌های تربیت مدرس و معلم حفظ قرآن کریم از سازمان تبلیغات اسلامی و یا سازمان اوقاف و امور خیریه مشروط به اینکه حافظ کل قرآن کریم» باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.