پ

مسابقات قرآن

به گزارش تلاوت هرمزگان، عماد ناصری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت هرمزگان اظهار کرد: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در استان در تاریخ ۳۱ شهریور سال جاری، رأس ساعت ۸ و با حضور ۱۰ نفر از داوران بین‌المللی کشورمان در بندرعباس برگزار می‌شود و احتمال می‌دهیم با حضور حداکثری متسابقین این رویداد تا ساعات بعد از ظهر به طول انجامد.

وی افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات، ۱۲ و ۱۳ مرداد در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی به میزبانی شهرستان‌های بندرعباس و رودان برگزار شد و در مجموع ۸۴ نفر شامل ۶۰ نفر از آقایان و ۲۴ نفر از بانوان قرآنی به مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در هرمزگان راه یافتند.

ناصری تصریح کرد: مسابقات استانی بخش آقایان در سالن اجتماعات اداره‌کل تأمین اجتماعی استان هرمزگان واقع در بلوار امام خمینی(ره) بعد از بوستان خلیج‌فارس و نبش میدان خلیج‌فارس و مسابقات بخش بانوان نیز در حسینیه امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس برگزار خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان در پایان یادآور شد: نفرات برتر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف هرمزگان نیز در مهرماه سال جاری در مرحله مقدماتی مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.