پ

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شفیعی، معاون کمیته قرآن و نهج‌البلاغه ستاد بزرگداشت چهل‌وچهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به جزئیات برنامه کاروان قرآنی انقلاب گفت: امسال کاروان قرآنی برای سال پنجم تشکیل می‌شود و در شهر‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی اجرای برنامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کاروان قرآنی از رادیو قرآن پوشش داده می‌شود، افزود: اولین حضور کاروان بعد از شهرری، حرکت به سمت رشت و حضور در گلزار شهدای این شهر است. این مراسم فردا ۱۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود. بعد از حضور کاروان در این شهر، محفل انس با قرآنی برگزار خواهد شد و بعد در شهرستان تالش و در جمع عزیزان شیعه و سنی در مسجد جامع تالش اجرای برنامه خواهد داشت.

معاون کمیته قرآن و نهج‌البلاغه ستاد بزرگداشت چهل‌وچهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: کاروان ۱۲ بهمن در جمع پرسنل نیروی دریایی ارتش و مرکز آموزش باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی شهر رشت حاضر خواهد شد و بعد از پایان، وارد شهرستان آستانه اشرفیه می‌شود و در امام‌زاده جلال‌الدین اشرف از فرزندان امام موسی کاظم(ع) اجرای برنامه دارد.

شفیعی بیان کرد: کاروان قرآنی انقلاب ۱۳ بهمن وارد شهر زیباکنار شده و در دانشگاه افسری امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه محفل قرآنی خواهد داشت. در ادامه کاروان با حضور در روستای قرآنی مژه از بخش کوچ‌اصفهان رشت به اجرای برنامه می‌پردازد. با پایان یافتن این برنامه کاروان جمعه ۱۴ بهمن به استان مازندران سفر می‌کند و در ابتدا با حضور در گلزار شهدای مج‌الدین ساری اجرای برنامه دارد.

وی ادامه داد: بعد از این برنامه کاروان با حضور در نمازجمعه ساری و برگزاری محفل قرآنی، در شهرستان سوادکوه حاضر خواهد شد و محفل قرآنی را با حضور نماینده ولی فقیه در استان برپا می‌کند. در خلال این برنامه کاروان میزبان مجمع قاریان استان هم خواهد بود.

معاون کمیته قرآن و نهج‌البلاغه ستاد بزرگداشت چهل‌وچهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: کاروان قرآنی شنبه ۱۵ بهمن‌ماه قبل از ظهر وارد شهرستان نوشهر خواهد شد و بعد از اجرای برنامه و محفل قرآنی وارد شهرستان چالوس می‌شود. صبح یکشنبه ۱۶ بهمن نیز این کاروان به سمت آمل و عصر در قائمشهر اجرای برنامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: کاروان قرآنی در آمل در جمع معتکفین دانش‌آموز حضور خواهد داشت و همچنین یک دوره توانمندی قاریان قرآن را در قائم‌شهر برگزار می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.