پ

به گزارش تلاوت، مهدی ورقایی رئیس اداره امور قرآنی استان زنجان با اعلام این مطلب افزود: طی مراسمی حکم اعضای کمیته فنی حفظ استان زنجان توسط امام جمعه زنجان به اعضای این کمیته اعطا شد. این مراسم با حضور آیت اله خاتمی امام جمعه زنجان، سعید احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و مهدی ورقایی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی و تعدادی از حافظان و قاریان قرآن؛ روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در دارالقرآن الکریم زنجان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت آیت اله خاتمی، ایشان در خصوص گرامیداشت ایام فاطمیه و تفسیر فرازی از خطبه های نهج البلاغه بیاناتی ایراد کرد و در ادامه؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی در خصوص آزمونهای حفظ عمومی و نقش کمیته فنی حفظ توضیحاتی ارائه کرد.

وی ادامه داد: اعضای این کمیته 5 نفره متشکل از حافظان قرآن کریم استان عبارتند از محمد مسعود اسماعیلی، محمد کریمی، محمد امین نجفی، احسان شاهمرادی و رقیه مرادلو از حافظان کل قرآن کریم و دارای مدرک درجه سه و درجه دو قرآن کریم می باشند.

وی ابراز داشت: در پایان این مراسم احکام صادر شده از طرف سازمان دارالقرآن الکریم برای اعضای کمیته فنی حفظ توسط امام جمعه زنجان به اعضاء اعطا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.