پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدمحمود رضوان پناه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات اظهار داشت: با توجه به حضور نیروهای انقلابی و دغدغه‌مند در سطح آموزش و پرورش و ایجاد شدن فضایی برای حضور فعال روحانیون در مدارس، ۲۲ نفر از مبلغان شهرستان به دفتر تبلیغات اسلامی معرفی شده و مصاحبه شدند.

وی ادامه داد: این مبلغان مباحث آموزشی مورد نیاز را سپری کرده و در قالب طرح امین وارد مدارس سطح شهرستان مه ولات شدند‌. رضوان پناه ابراز امیدواری کرد با این حضور فعال مبلغات طرح امین به ویژه در مدارس دخترانه با توجه به وضعیت کنونی کشور، شبهات و سوالات این دانش آموزان به طور صحیح و اصولی پاسخ داده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات گفت: گفتار و رفتار بسیار خوب این مبلغان در سطح مدارس موجب رغبت بیشتر و ارتقای سطح دینی معرفتی دانش آموزان باشد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تبیین ارزشهای اسلامی و مباحث قرآنی و همچنین پاسخ به شبهات نوجوانان این اعزام انجام گرفت. رضوان پناه در پایان  ابراز داشت: این طرح در راستای بینش افزایی دینی و قرآنی دانش آموزان مدارس اجرایی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.