پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از شور و اشتیاق نوجوانان سقزی به حفظ قرآن کریم در مؤسسات و خانه های قرآن و عترت وابسته به اداره تبلیغات اسلامی سقز خبر داد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: حفظ قرآن کریم در مؤسسات و خانه‌های قرآن یکی از اولویت‌های مهم این مراکز است که مدیران این مراکز به ویژه در شهرستان سقز با برگزاری کلاس‌های قرآن کریم، شور و اشتیاق مخاطبان قرآنی را به شرکت در این کلاسها افزایش داده اند.

مرادی گفت: با توجه به اهمیت حفظ قرآن کریم در سال‌های اخیر و تأکیدات مقام معظم رهبری بر عمومی‌سازی حفظ قرآن و نیز با عنایت به محوریت «تربیت ده میلیون حافظ قرآن» در اهداف آموزش عمومی قرآن (مصوب شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور) و نیز جدایی آموزش عمومی قرآن از آموزش‌های تخصصی در این سند، ضرورت توجه بیش‌تر و عمیق‌تر به حفظ قرآن کریم دیده می‌شود.

مرادی اظهار داشت: استان کردستان با داشتن 420 مرکز از جمله مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت(ع) در سطح شهر و روستاهای استان، زمینه‌ساز گسترش و ترویج فعالیت‌های قرآنی بین کودکان، نوجوانان و جوانان شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.