پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سماواتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور از معارفه روحانی طرح هجرت روستای خرمبک دراین شهرستان خبرداد. وی بیان داشت: این مراسم در مسجد جامع روستای خرمبک پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد که طی آن، حجت الاسلام باری، روحانی طرح هجرت روستا در جمع نمازگزاران معرفی شد.

سماواتی با اشاره به اهمیت وجود مبلغ در روستا تصریح کرد: در مکانی که مبلغ وجود دارد آسیب ها و معضلات فرهنگی کمتر به چشم می خورد و می‌بایست این فرصتها را غنیمت شمرد و نهایت استفاده و بهره برداری را از آن برد. وی با اشاره به سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی نیز خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی برای سازمان یافتن نیروهای مؤمن، پیدایش تشکل‌های لازم و برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور هدایت و تقویت نهادهای دینی و مردمی از جمله اهداف این سازمان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور، مقابله با فرهنگ منحط بیگانه و نفی آن با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌پذیر را از دیگر وظایف سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

در حاشیه این مراسم ،حجت الاسلام سماواتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نشستی را نیز با دهیار، شورای اسلامی و امنای مسجد داشت. وی خواستار حمایت از برنامه های فرهنگی روحانی شد و بر جذب نوجوانان و جوانان در مسجد با اجرای مسابقات فرهنگی و مسئولیت دهی آنان در اجرای فعالیت‌های مسجد، تأکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.