پ

به گزارش تلاوت بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در حوزه حفظ قرآن با عنوان “جام حافظان قرآن کریم” با حضور بیش از 150 حافظ قرآن کریم پنجشنبه 18 اسفند در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمد قادری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، در مراسم اختتامیه این مراسم در سخنانی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی “جام حافظان قرآن کریم” در استان بوشهر با هدف شناسایی و تربیت حافظان قرآن کریم کاری بسیار شایسته است که با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و مجمع قرآنیان، شاهد برگزاری چهارمین دوره آن در دانشگاه خلیج فارس هستیم و امیدواریم که این دوره مقدمه ای باشد برای گام های بعدی یعنی برگزاری دوره های معرفتی و “تدبر در قرآن کریم” و با همکاری متولیان امر در مقوله تدبر در قرآن نیز همگام با سایر رشته ها پیش قدم باشیم.

قادری در ادامه ضمن ابراز خرسندی از مشارکت بالای جوانان و نوجوانان حافظ قرآن کریم، همنشینی با کلام وحی را آن هم در سنین کودکی و نوجوانی و جوانی از الطاف واسعه الهی برشمرد که شامل هر کسی نخواهد شد. وی همچنین ضمن تشکر ویژه از اساتید و خانواده های حافظان شرکت کننده در این دوره از مسابقات، استمرار حضور آنها را در فعالیتها و برنامه های قرآنی خواستار شد.

در پایان این مراسم به نفرات برتر این دوره از مسابقات لوح سپاس اهداء شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.