پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت الاسلام صادق عیدی «مدیر کل تربیتی معاونت تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم» در گفتگو با روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌های طرح ملی نورالثقلین اظهار کرد: با عنایت و لطف خداوند متعال طرح نورالثقلین تاکنون با استقبال بسیار خوب مجموعه‌های فرهنگی و جامعه قرآنی در سطح کشور مواجه شده است.

وی گفت: در این طرح تاکنون ۴۰۰ نفر به عنوان مدرس قرآن، ۵۰۰ موسسه قرآنی به عنوان مراکز قرآنی و سه هزار نفر به عنوان مربی جلسات خانگی طرح ملی نورالثقلین سازماندهی شده‌اند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان قریب به پنج هزار جلسه قرآن خانگی توسط مراکز قرآنی تشکیل و جلسات متعددی نیز به صورت مردمی در استانها، شهر‌ها و روستا تشکیل شد.

مدیر کل تربیتی معاونت تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم به برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران و مربیان طرح نورالثقلین نیز اشاره کرد و گفت: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان و به صورت غیرحضوری و با مشارکت اساتید توانمند کشوری آغاز شده و ادامه دارد.

وی در خصوص جشنواره نورالثقلین نیز اظهار داشت: جشنواره قرآنی طرح ملی نورالثقلین در شش موضوع عکاسی، نقاشی، کلیپ، سرود و تواشیح عکس نوشته و….. از ابتدای ماه مبارک آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری نیز ادامه دارد و تاکنون صد‌ها اثر توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.