پ

به گزارش ایکنا از البرز، جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز، هفتم اسفندماه در آیین اختتامیه طرح استعدادهای درخشان قرآنی استان البرز، با اشاره به اینکه این طرح از سال ۱۳۹۵ از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی و با همکاری آموزش و پرورش البرز اجرا شد، گفت: در گام اول ۱۰۰ نفر برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کردند که پس از برگزاری آزمون ۴۵ نفر انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه طرح به‌صورت رایگان برگزار شد، افزود: آغاز فعالیت با اشکالاتی همراه بود که سعی خود را برای رفع این مشکلات به‌کار گرفتیم و به یاری خداوند این طرح به بهترین شکل ممکن اجرا شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز توضیح داد: در حوزه فعالیت‌های قرآنی برای آموزش شرکت‌کنندگان از حضور اساتید قرآنی کشوری بهره بردیم و خوشبختانه حتی در دوران کرونا هم اجرای طرح متوقف نشد و کلاس‌ها به‌صورت مجازی تشکیل شد.

این مسئول اظهار کرد: در تمام مدت اجرای طرح، روند آموزش و اجرای طرح از سوی سازمان دارالقرآن نظارت می‌شد ما نیز تمام سعی خود را به‌کار گرفتیم که در مسیر درست قرار بگیریم و در این مدت با اتفاقات خوبی از جمله کسب مقامات برتر ملی و استانی از سوی جامعه هدف طرح و نقش‌آفرینی استعدادهای پرورش یافته در مسابقه تلویزیونی اسرا، همراه بودیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان باید در حوزه تعلیم و تربیت قرآنی حضور پیدا کنند، اضافه کرد: به امید خداوند ما در این راه گام برداشتیم و استعدادهای پرورش یافته باید بدانند تازه ابتدای راه هستند، آنان سفیران جامعه اسلامی هستند که ممکن است با هر تلاوت جریانی را راه‌اندازی کنند و افرادی را به مسیر اسلام و قرآن سوق دهند.

ملازاده در ادامه خطاب به خانواده این استعدادهای قرآنی گفت: حتما به جلسات قرآنی بروید و فرزندان خود را برای حرکت در این مسیر هدایت کنید؛ این جوانان باید پرورش پیدا کنند و در آینده جایگزین اساتید برجسته قرآنی بشوند.

رئیس اداره امور قرآنی در پایان تأکید کرد: هرگز از نذر قرآنی غافل نشوید، یکی از این نذرها می‌تواند حضور در مناطق محرومی باشد که قاری قرآن ندارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.