پ

محمدمهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اطلاعیه جدید مرحله چهارم آزمون تفسیر و علوم قرآنی از هجدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن گفت: فرایند برگزاری مرحله چهارم در سال گذشته با انجام مصاحبه، بررسی سوابق، استعلامات لازم و همچنین رفع برخی نواقص سوابق حافظان و اعلام گزارش مربوطه در شورای کارشناسی انجام شد و تعداد ۲۱ نفر به مرحله چهارم هجدهمین دوره راه یافتند.

وی افزود: منابع آزمون مرحله چهارم براساس آئین‌نامه است. همچنین زمان برگزاری آزمون، حداقل شش‌ماه پس از اعلام راه یافتن حافظان به مرحله بعد خواهد بود که بر این اساس و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، زمان اجرای آزمون مرحله چهارم تفسیر و علوم قرآنی جمعه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

بحرالعلوم گفت: مکان برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد. بررسی سوابق افرادی که در دوره هجدهم مشمول ارائه سوابق تدریس ۱۰ساله حفظ شده و مدارک خود را تا پایان ماه گذشته به دبیرخانه ارسال نموده‌اند در دست بررسی است.

یادآور می‌شود، مرحله اول نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم نیز ۱۴ اردیبهشت۱۴۰۳ به صورت سراسری و کتبی برگزار شد.

اسامی راه‌یافتگان به آزمون مرحله چهارم تفسیر و علوم قرآنی

ضوابط و منابع آزمون تفسیر و علوم قرآنی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.