پ

به گزارش تلاوت از گیلان، حجت الاسلام حسن ملاکی رئیس اداره تبلیغات شهرستان لاهیجان، از برنامه ها و فعالیتهای قرآنی کلیه خانه های قرآن و عترت روستایی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

در این بازدیدها که با هدف قدردانی از فعالیتها و تلاشهای بی شائبه مدیران خانه های قرآن و عترت روستایی شهرستان لاهیجان انجام گرفت، حجت الاسلام حسن ملائکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لاهیجان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ مدیران خانه های قرآنی به عنوان نیروهای خط مقدم عرصه فعالیتهای قرآنی شهرستان گفت: خانه های قرآن و عترت روستایی در توسعه فرهنگ قرآنی نقش تاثیرگذاری را داشته و نسبت به آن اهتمام جدی از خود نشان داده اند.

وی افزود: خانه های قرآن و عترت روستایی علاوه بر آموزش های عمومی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به قرآن آموزان منطقه، در فعالیت های فرهنگی و دینی روستاها نیز نقش بسزایی را داشته و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی دریغ نداشته اند.

وی خاطر نشان کرد: در این شهرستان 6 خانه قرآن و عترت روستایی فعالیت داشته که مدیریت آن ها را بانوان مذهبی و انقلابی بر عهده  دارند که علاوه بر فعالیتهای قرآنی در روستاها نسبت به تعامل با بسیج و هیئت امناء مساجد، به عنوان یکی از فعالان عرصه فرهنگی و قرآنی در یاری رسانی به نیازمندان و رفع مشکل اهالی آن منطقه نیز ایفای نقش می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.