پ

به گزارش تلاوت بوشهر، با هدف بررسی وضعیت فعالیت های قرآنی خانه های قرآن و عترت در شهرستان تنگستان، هیئت قرآنی متشکل از جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت الاسلام سعید توکلیان، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان و حجت الاسلام مصطفی نوروزی، کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان، از مراکز قرآنی ساحلی دلوار بازدید کردند.

این بازدیدها که در روز دوشنبه 14 آذر ماه انجام شد، از وضعیت کمی و کیفی برنامه های قرآنی و فرهنگی خانه قرآن و عترت روستائی ثامن الائمه علیه السلام روستای گورک زائر ابراهیمی دیده و به سؤالات و درخواستهای مدیر این خانه قرآن پاسخ داده شد.

خانه قرآن و عترت روستایی ثامن الائمه علیه السلام روستای زائر ابراهیمی، با مدیریت اکرم ابراهیمی از جمله خانه های قرآن و عترت فعال در شهرستان تنگستان می باشد که علاوه بر برگزاری دوره های آموزش روخوانی و روانخوانی، دوره های آموزش حفظ قرآن و دوره های مفاهیم و تفسیر را نیز بصورت هفتگی در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین ابراهیمی، مدیر این خانه قرآنی ضمن ارائه گزارش مفصلی از فعالیت های انجام شده توسط این خانه قرآن، بر ضرورت همراهی و همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی و قرآنی با خانه های قرآن جهت ارتقاء فعالیت ها و برنامه ها تاکید کرد و خواستار همراهی بیشتر ارگان ها با مراکز قرآنی شدند.

در خاتمه این بازدید از زحمات مدیر و مربیان قرآنی این مرکز قرآنی تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.