پ

به گزارش تلاوت از زنجان، علیرضا شهسواری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: اردوی یکروزه طبیعت گردی به مناسبت روز طبیعت در خانه قرآن امام علی(ع) روستای ویر از توابع شهرستان ابهر و با حضور قرآن اموزان برگزار شد.

شهسواری افزود: این اردو به منظور آشنایی و انس با طبیعت، کسب تجربه های عملی در اردو، شناخت مکان های مختلف، آموزش اخلاق وآداب سفر و جذب و نگهداری اعضاء با مدیریت ملکه مردادی مدیر خانه قرآن امام علی(ع) برگزار شد.

شهسواری تاکید کرد: فرهنگ احترام به طبیعت را باید از کودکی آموخت و در بزرگسالی به کودکان آموزش داد. «روز طبیعت»، فرصت بسیار مناسبی است تا این درس بزرگ را به فرزندانمان بیاموزیم. آن ها باید بدانند که طبیعت زیبا، خانه بزرگ تر همه ما به شمار می آید و ضرر آسیب رساندن به درختان و سبزه زارها، ابتدا به خودمان برمی گردد. اگر کودکان یاد بگیرند که درختان، ریه های تنفسی زمین هستند و بدون آن ها، حیات روی زمین رو به نابودی می رود، هیچ گاه به از بین رفتن طبیعت شگفت انگیز راضی نخواهند شد. کودکان امروز، پدران و مادران فردای این سرزمین اند و با این فرهنگ سازی درست، می توان عشق به طبیعت را در دل آن ها کاشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.