پ

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، ۲۳ شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده، همزمان با سراسر کشور، طرح ملی ارزیابی و پایش خانه‌های قرآن استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی از فعالیت ۳۲۰ خانه قرآن و عترت در استان اردبیل خبر داد و گفت: تبیین وضعیت موجود و اطلاع‌یابی دقیق از ظرفیت‌های موجود به دنبال کشف استعدادها و برطرف‌سازی ضعف و چالش‌های احتمالی پیش رو هستیم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، بیان کرد: تقویت نقاط قوت و رفع موانع برای توسعه فعالیت‌های قرآنی مبتنی بر اسناد فرهنگی قرآنی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

صابر بیان کرد: خانه‌های قرآنی نقش محوری در ارائه اطلاعات از وضعیت موجود دارند که در قالب سامانه رصد خانه‌های قرآن و عترت در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تنظیم و شاخص‌های تعریف شده در قالب سامانه رصد خانه‌های قرآن و عترت در بخش پایش و ارزیابی خانه‌های قرآن و عترت و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن به نشانی www.telavat.ir قرار گرفته و مدیران تمامی خانه‌های قرآن شهری و روستایی تا ۳۰ مهرماه می‌توانند نسبت به تکمیل اطلاعات و شاخص‌های ارزیابی در سامانه رصد خانه‌های قرآن و عترت اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.