پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار داشت: ثبت نام نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور از دوم لغایت پانزدهم اسفندماه جاری از طریق سایت telavat. ir یا سازمان دارالقرآن کریم انجام می‌شود.

وی گفت: حافظان قرآن کریم ۱۰، بیست و سی جزء قرآن کریم می‌توانند بدون محدویت سنی در این فراخوان ثبت نام کنند به کسانی که در مرحله کتبی و شفاهی که به ترتیب در چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ و مردادماه سال آینده برگزار می‌شود حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند مدارک درجه یک الی پنج یعنی در حد مدرک دیپلم تا دکترا که همطراز با مدارک دیپلم تا دکترا است اعطا می‌شود.

رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه از اجرای طرح مستورا خبر داد و گفت: طرح مستورا یا طرح ۱۵۰ فراز قرآنی و به ویژه در ماه مبارک رمضان امسال طرح سی فراز قرآنی منتخب است.

مرادی افزود: در این طرح سی فراز قرآنی از آیات کاربردی و مهم در حوزه‌های مختلف جهت نهادینه شدن آن‌ها در جامعه و محاورات آن انتخاب شده است.

وی بیان کرد: این طرح به صورت سه ساله شامل ۱۵٠ فراز است که در حال حاضر سی فراز آن برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است که می‌طلبد تمام اقشار تاثیرگذار جامعه، دستگاه‌ها و نهاد‌های انقلابی و روحانیون و اساتید دانشگاه‌ها و معلمان و مربیان مدارس،   ائمه جمعه و جماعت،   قاریان و حافظان و مربیان مدارس مراکز و موسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی  و هنری نسبت به گفتمان سازی و انتشار این آیات در بطن جامعه تلاش کنند.

مرادی در ادامه از رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و شبکه‌های استانی و فعالان فضای مجازی  خواست با طرح زندگی با آیه‌ها هر روز یک آیه یا یک فراز قرآنی را تبلیغ کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با توجه به تهیه پرس لاین که لینک آن به زودی منتشر خواهد شد جوایز ارزنده‌ای به کسانی که در طرح مشارکت کنند و یا در مسابقات مربوطه شرکت کنند در نظر گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.