پ

به گزارش تلاوت از اردبیل، حجت الاسلام صابر طهماسبی در گفتگو با خبرنگار قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی گفت: با هدف ارائه آموزش های نوین در راستای تبلیغ فرهنگ دینی و تبیین راهکارهای موثر در انجام رسالت فرهنگی و قرآنی در جامعه، طرح «اسراء» ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران و مبلغات و مربیان قرآنی در محل سالن اجتماعات حوزه علمیه اردبیل برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: این طرح در قالب کارگاه آموزشی «مهارت های هماهنگی مدیریت وظایف طلبگی با تکلیف خانوادگی» با حضور حجت الاسلام مهدی مافی نژاد دکتری علوم تربیتی و حوزوی و استاد حوزه و دانشگاه با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و مدیریت حوزه علمیه الزهرا (س) اردبیل اجرا شد.

در این کارگاه آموزشی 2 ساعته استاد مدعو حجت الاسلام مهدی مافی نژاد به وظایف فعالان فرهنگی و قرآنی اشاره کرد و گفت: يكي از وظايف مهم برای گروه های تبلیغی در عرصه فرهنگی و قرآنی، خودسازي و رعايت منش و اخلاق تبلیغی است كه بايد نسبت به اين مسئله مهم دقت داشته باشند. استاد حوزه و دانشگاه افزود: وظيفه دیگر فعالان فرهنگی و قرآنی دقت و تلاش در مباحث علمي وآموزشي است لذا بعد از تلاش در برنامه‌هاي تهذيب بايد در خصوص كسب علم و دانش نهايت تلاش و دقت را داشته باشند.

حجت الاسلام مافی نژاد تقویت بنیه علمی را در مدارس علمیه حائز اهمیت و ضروری دانست و بیان کرد: طلاب مدارس علمیه باید خود را از نظر علمی تقویت کرده در این عرصه اهتمام جدی داشته باشند چراکه تبیین بدون علم و آگاهی امکان‌پذیر نیست. در ادامه پرسش و پاسخ در خصوص موضوع کارگاه آموزشی انجام شد و استاد مدعو به سوالات مخاطبین پاسخ داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.